söndag, december 7

Klappat och klart

Nu är jag nästan klar med alla julklappar. Jag måste bara köpa en liten till grej till S bara, sedan är allt klappat och klart. Och så ska allt slås in också. Men den biffen grejar jag. I år har jag verkligen bara köpt till familjen, det är dem jag värdesätter i år, extremt mycket! Hela familjen ska köpa lite grejer till andra släktingar. Men det blir nog jag och sambon som får fixa det misstänker jag. I alla fall, det känns skönt att vara på snudden till klar. Jag sprang omkring på stan idag som en yr vante och letade efter bra klappar. Jag hoppas att det blev bra till slut.

Nu har min äldsta syrra åkt hem till sig =/ Det känns trist, men vi ses ju strax igen och då får vi många härliga dagar tillsammans. För nu är det ungefär 12 dagar kvar tills jag sätter mig på tåget. Och då är det 12 dagar kvar tills jag ser henne igen. Så vi klarar oss nog =)

Jag målade naglarna förut, dock har jag inte fått magneten att fungera än, men det ska nog ordna sig. Färgen är jätteläcker i alla fall, speciellt med belysning på. Det kan hända att en bild kommer. Men nu ska jag iväg på dansavslutning! Det blir mysigt :)

Inga kommentarer: