lördag, december 27

Bara bra saker köper jag

Jag följde med på mellandagsrean igår. Det var inte tänkt så eftersom jag var sjuk och eländig. Men så satte sig mamma på sängkanten och sedan blev jag sugen på att följa med. Så jag slängde mig i duschen och något senare än planerat åkte vi iväg på mellandagsrea. Jag köpte inte så värst mycket och det var bara en sak som var på rea. Vilket gör själva rean till ett fiasko för min del. Men det jag köpte var väldigt bra saker och nyttiga grejer.
Gul sportbehå H&M
Genomskinligt nagellack H&M
Spel OnOff
Svarta stövlar Skopunkten
Så det är saker som kommer att slitas med hälsan.

Idag är jag fortfarande krasslig, för sjuk är man bara när man är gammal. (Säger Es travlärare). Sjuk eller krasslig, jag har en het önskan om att få bli frisk. Jag vill liksom kunna träna lite och inte tappa allt under lovet. Och öva vidare på Freeze, nu när jag har lärt mig det vill jag gärna utveckla rörelsen en del. Bli bättre och stå längre och göra det säkrare. Men det får väl bli när jag har tillfrisknat.

Nu är det dags att kanske göra en omplanering av nyår.

Inga kommentarer: