onsdag, december 3

Time flies

Den här kvällen har bara flugit förbi. Jag har pluggat och sedan sov jag en dryg halvtimma och sedan laga vi mat och jag diska. Men jag förstår inte var all tid har tagit vägen. Det känns som att den bara har försvunnit och att jag inte har hunnit med allt jag ville hinna med.
Och den här hösten, var tog den vägen? Tiden bara sipprar iväg. Det känns som att snart är gymnasietiden över och vad ska jag ta vägen då? Vad ska jag göra då? Det känns som att jag ska flytta någonstans då? Men var?
Jag har ju lite tid på mig som tur är =) Men som sagt, tiden rinner iväg fortare än vad man tror. Det gäller att ta vara på tiden som är, men många gånger känns det som att man inte uppskattar allting till fullo.

Nu orkar jag inte skriva mer om tid, istället har jag lekt i PictureProject! =)
Men eftersom allt bara segar så orkar jag inte lägga ut bilderna.

Dags att sova, igen ;)

Inga kommentarer: