tisdag, december 2

Skruvad

Nu har jag sett två avsnitt av julkalendern, vilket är väldigt rimligt då det bara gått två avsnitt. Det som chockerade mest var att den inte alls var tecknad, vilket jag hade fått för mig att den var. Den är lite skruvad, men den verkar bra ändå. Det är svårt att bedöma efter bara två program. Men jag tror på den =)

Vi hade utvärderingssamtal idag på dansen och det var jättekul. Jag ska jobba hårdare på tekniken och med utåtvridningen, men det är jag ju medveten om, så det var inga stora nyheter. De sa mycket bra saker som gjorde mig glad =) Och det är ju alltid trevligt att vara glad! =)

Jag vet inte riktigt hur jag ska känna och tycka heller om vissa saker som händer i livet. En del måste man bara acceptera och inte hålla fast vid för hårt och en del måste man ju faktiskt kämpa för. Just nu vill jag verkligen ha jullov, åka till föräldrarna, mysa med familjen och hundarna och bara ta det lugnt och reda ut ett och annat inom mig. Det är precis vad jag behöver. Lite norrlandsluft skadar aldrig.
Om 16 dagar är skolan slut och om 17 åker jag uppåt. Det är ganska snart faktiskt tycker jag. Men innan dess är det lite som ska hinnas med. =)

Inga kommentarer: