torsdag, december 25

Sjukling

Nu har jag blivit sjuk. Och ganska rejält sjuk. Men jag kan knappast förneka att det är bättre att vara sjuk på lovet än under skoltiden och nu kan ju faktiskt hela familjen rå om mig. Annars hade sambon fått ta hand om mig och hon har ju aldrig tid. Jag misstänker att det är de två skoterturerna som har gett mig det här tillståndet.
Fast det är mysigt att sitta och skutta omkring på skotern. Jag åker som en vante bakom E när hon flyger fram på skoterspåret. Igårkväll var vi ute och åkte skoter med grannen. Först åkte vi lite tefat, (jag fick ta stjärtlappen) och när vi inte orkade gå uppför backen längre gav vi oss ut på en skotertur istället. Det var mysigt! Särskilt när vi stannade till mitt ute i skogen och tittade på stjärnorna och pratade lite. Och så när vi åkte nedför berget och såg alla ljus från bebyggelsen tindra så fint i mörkret.

Och jag är så jäkla glad över en sak som händer i Februari, blir det nog. =)
Dessutom ska jag och mamma gå på Bounce framöver. Det blir en upplevelse det!

Nu ska jag vila mig =)

GOD JUL!

Inga kommentarer: