onsdag, december 3

Pepparkakor och styrka

Om jag vill så kan jag plugga historia tills jag kräks. Det vill jag dock inte. Jag har en kort paus, men måste väl snart återgå till att plugga historia. Vi har genomgång imorgon.
Men nu tänker vi på något roligare =)
Som helgen, då blir det pepparkaksbak med farmor, syrrorna och två kusiner. Det blir grejer det! Vi ska göra ett pepparkakshus också. Det är mysigt och garnera med glassyr och nonstops och man måste ju alltid provsmaka en nonstop eller två. På tal om nonstop så blev jag väldigt sugen på det faktiskt. Men idag blir det inget godisätande, tänkte försöka få min syster (som för tillfället är väldigt sur/arg på mig) att styrketräna med mig. Vi får väl se om jag får igenom det i hennes tillstånd. Det känns föga troligt. Önska mig lycka till =)
Annars får jag väl ta tag i det hela själv, men det är inte lika roligt om inte någon pushar en och tränar med en. Fast så är det väl med det mesta, det är roligare att vara två. I guess.
En av våra danslärare har uppmanat oss att styrketräna och stretcha så mycket som vi bara kan för att underlätta för oss själva i dansen.

Men här får jag inte något uträttat =) Bäst att jag tar tag i mitt liv och fokuserar!

Inga kommentarer: