torsdag, november 22

Rinnig yoghurt och toblerone

Imorse när jag klev upp fick jag en blixtrande huvudvärk. Den är borta nu. Men det var inte trevligt. Lungorna känns skit idag. Som att någon spänt åt ett skärp och dragit till så att lungorna nästan hoppar över. Det värker som aldrig förr. I mitt stilla sinne funderar jag på om det är så smart med fys nu på morgonen för min del. Jag får väl ringa mamma. Men jag kan väl vara med så gott jag går och ta lite medicin eller något. Det löser sig nog.
Jag känner mig trött som fan idag. Låg och läste i HP igår och nu minns jag inte var jag slutade. Men jag kunde inte somna. Kan bero på dispyten.

Dagens frukost består av rinnig yoghurt, varm oboy och toblerone. Jag älskar toblerone. Det ska vara vanlig eller vit. Det är godast.
Nu sitter jag här och lyssnar på musik med blött hår och fortfarande i pyjamas. Jag borde ta och byta om till träningskläder. Jag känner inte riktigt för att ta bussen in till stan efter skolan. Men det får gå. Ska bli kul med lite dans i alla fall.
Vi ska ha luciaträning idag i skolan vilket resulterar i att svenskan försvinner.
Just nu skulle jag vilja gå och lägga mig i sängen med torrt hår. För jag tycker inte om att sova med blött hår. Kudden blir blöt och håret ser förjävligt ut när man kliver upp sedan.

Nu ska jag gå och smörja mina mjuka kinder så att de behåller sig mjuka.

Chao!

Inga kommentarer: