måndag, november 5

Like a heart needs a beat

I'd take another chance, take a fall
Take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat
But it's nothin new I loved you with a fire red
- Now it's turning blue, and you say...
"Sorry" like the angel heaven let me think was you
But I'm afraid...
Jag önskar så att jag kunde hjälpa dig. Att jag kunde säga ord som lindrar smärtan du känner. Jag vet att det inte finns några sådana ord, men jag skulle vilja säga dem i alla fall. Om jag bara visste vilka som skulle ha en sådan effekt på din söndersargade hjärta.

Jag har hjälpt Syrran ett litet tag med hennes bokrecension, bakat en glutenfri kladdkaka och pratat lite med Karro. Jag funderar på att ringa Tomas en liten stund och tjöta bort lite tid med han. Dock inte för länge för sedan måste jag sova och få härlig sömn. Jag har jätteont i magen för det är denna tiden i månaden nu. Typiskt. Och eftersom jag inte får ta ibumetin, ögat svullnar ju upp då, så är det helt enkelt bara att försöka stå ut. Så gott det bara går, problemet är att jag vill inte behöva stå ut. Bläää! Jag tycker inte om att behöva gå runt med magont. Fast det gör nog ingen, så på den punkten är jag väl ganska normal kanske. Ja, näst intill i alla fall.

Jag har lagt in nya låtar på mp3n förut. Lite från årets melodifestival, jag har nyss köpt skivan för 45 spänn på Gekås för jag är så kär i Emlie, vi hade nåt. Bland annat. Sedan blev det lite olika Jessicamänniskor och lite Drömhus, otippat men varför inte? Man måste vara öppen för förändringar. Öppna din dörr fick slinka in också. Minns inte vad jag tog bort exakt, men ibland måste förändringar ske. Så lika bra att välkommna dem med öppna armar och ta emot dem med ett stort och brett leende antar jag.

Jag är glad för en sak. Någon som har lust att veta vad? Mitt i all denna skit så har något positivt hänt. Ja, det finns såklart redan en hel del positiva saker, som min lilla pojke, familjen, släkten och alla vännerna men något annat grymt bra! Jag ska få ett prov från Cosmo på Mariah Careys parfym, hennes debutdoft och jag har luktat på den och ja, det är verkligen ett underverk fångat på flaska. Det förnekar jag knappast. Måste nog hitta en bild någonstans. Men det ska väl gå ganska snabbt om man använder google misstänker jag.


Angel of mercy
Where did you find me?

Inga kommentarer: