onsdag, november 21

Ge mig jullov

Idag var jag i stan en kortis. Så jag har handlat, ja sannerligen.

  • En tvättkorg, röd och rund
  • En tarotkortlek (har alltid velat ha en hel och i min gamla saknas sex kort)
  • Ögongelé
  • Godis (dåligt)
  • Tuggummi
  • Nagelborttagning
  • Julklapp till mamma
  • Harry Potter-boken
  • En kalender

Det kan ha varit ungefär allt. Men jag är väldigt glad för vi har köpt piller till mig också. Så jag har en alldeles egen pillerburk, riktigt fin med coola piller i. Hälften vita och hälften rosa. Tänk vad livet är bra ibland.

Snart ska jag äta, packa väskan inför imorgon och sedan ringa T tror jag. Jag åkte inte på dansen idag för jag orkar inte. Har mått illa idag och igår och eventuellt iförrgår, minns inte riktigt. Men imorgon ska jag iväg.
Jag vill ha jullov och så vill jag ha nästa höst. Men som alltid, får man sällan det man vill ha. Too bad!

Inga kommentarer: