tisdag, november 20

Hypkondriker

Jag känner mig inte alls kry just nu. Nej, usch usch. Idag är jag verkligen nere på botten och kravlar omkring. Men en tanke gör mig glad. Jag vill verkligen ha det så om ett år! Inte ens ett år är det kvar.
Hursomhelst, jag vet att jag är lite grann hypokondriker. Jag är medveten om det. Men idag är faktiskt inte allt helt okej. Men jag ska nog gå och sova snart. Men det smärtar i revbenen och massa annat.

Jag har i alla fall en massa pengar på kontot. Tack för att månadspeng finns och för att jag har världens snällaste morfar. Han är verkligen en Ängel <3 Fast jag tänker inte spendera dem på enbart mig, nej, och åter nej. Jag borde faktiskt betala tillbaka lite till mamma för ett lån jag gjort. Givetvis utan ränta. Och så ska jag ju köpa julklappar och jag vill ge bort fina saker. Så att de blir glada och inte bara för tankens skull.

Men det är bäst jag går. Blicken känns dimmig och huvudet bultar.

Buenas noches!

Inga kommentarer: