söndag, november 18

Bada naken i Rom?

Jag tänker slänga in en länk till en jättebra video på youtube eftersom jag dock inte vet hur man får in själva videon i bloggen. Här ovan bjuder jag på en bild tagen av Moí. Förra hösten kanske? Ja, det måste det faktiskt vara och jag vet med säkerhet vid en smula eftertanke att bilden togs förra hösten.

30 Seconds to Mars - The Kill.
http://www.youtube.com/watch?v=qF1wZQzpeKA
Jag tycker verkligen att ni, gott folk, ska ta och lyssna på videon. Den är riktigt bra!

Om en halvtimma ungefär ringer min syster och jag känner på mig att samtalet kommer att bli intressant. Det kan inte bli så mycket annat. Men åh vad jag önskar att jag kunde gå in i hennes huvud och bara gå loss med en hammare. Hamra bort känslor och tankar i hennes ostabila huvud. Sedan skulle jag krypa ur, sätta mig i en av fåtöljerna nere i det nymöblerade vardagsrummet med knäppta händer och le en smula.
Ja, på tal om det nymöblerade vardagsrummet. Mamma fick en knäpp imorse och nu står soffan där bordet stod förut och sådär. Kan hända att jag tar en bild och visar. Men troligtvis inte.
Detta leder osökt in på att T har möblerat om i sin lägenhet. Vilket ska bli spännande att se när jag kommer dit.

Något som roat mig på sistone är att ta svartvita bilder på coola saker så att bilderna blir häftiga. Det är riktigt kul. Det kan vara totalt värdelösa saker, som nitarna på ett skärp eller hörnet i väggen. Men det kan bli coola bilder. Det kan det. Här nedan tänker jag slänga in en bild, inte svartvit, men ändå en bild tagen på höstlovet på en parfymflaska hos K. I like it a lot!

Sedan tar vi en bild från i Somras som jag tog på Länstrafiken i Skaraborg. Där tycker vi om att ha coola reklamskyltar. Ta bara en titt på den här nedan. För övrigt är det något som lockar mig ganska stort. Låter det inte mysigt?


Nu ska jag kika på en mästarfilm som jag gjort till en betydelsefull människa i mitt liv. Kan hända att den publiceras här inom en snar framtid.

Inga kommentarer: