lördag, november 17

But hey that's life


Såhär ser mitt hår ut. När det är blött i alla fall. När det blivit torrt är det väl lite mindre lockigt. Men hur som helst, jag gillar det ändå. Fast vi skulle ha behövt lite mer permanentvätska. Men sånt är livet. Man måste testa och se hur det hela blir. Ibland blir det bra och ibland blir det pannkaka av det hela. But hey, that's life.
Jag ska snart sova faktiskt för jag känner mig hemskt trött. Men innan jag sover ska jag slänga in en confession. Jag känner att jag engagerar mig mer i denna bloggen sedan jag slutade att blogga på lunar. Där det inte alls är lika roligt att blogga faktiskt. Här kan man ju slänga in inlägg när helst man känner för det och det tycker jag är väldigt kul faktiskt. Att inte behöva uppdatera och sådär hela tiden. Utan istället skapar man ett nytt.

Jag tänker slänga in en lista också. Den är lite smårolig. Hittade den hos en kompis på bilddagboken. Handlar om girls confessions. Ja, hela listan heter så. Logiskt nog. Här nedan följer den. Enjoy!

Girl confessions
[x] jag äger en väldigt kort kjol.
[x] ibland sover jag i kalsonger.
[x] jag har gråtit till en biofilm.
[x] jag har med mening pratat med killar min pojkvän inte tycker om.
[x] att få blommor gör mig glad, speciellt då jag får dom utan anledning.
[/] jag kan inte kleta på mascara utan att öppna munnen.
[/] jag gör vad som helst för den killen jag älskar.
[x] jag blir lätt svartsjuk.
[x] jag älskar kramar.
[ ] jag har blivit relegerad från skolan.
[x] jag älskar att skratta.
[/] jag bär en handväska/väska med mig överallt.
[/] jag skulle inte klara mig utan min mobiltelefon.
[x] jag äger/ägde en *NSYNC CD
[x] jag äger/ägde en Britney Spears CD
[/] jag tycker om att titta på fotboll.
[x] jag gillar machokillar.
[ ] jag gillar punkkillar.
[x] jag gillar gangsterkillar.
[/] jag gillar ordentliga killar.
[/] jag gillar bonnkillar.
[x] jag har blivit kallad hora.
[ ] jag kan inte lämna huset utan smink.
[ ] jag spelar videospel fastän andra människor tittar på.
[/] jag älskar kreativt och vackert.
[ ] jag älskar extrema sporter.
[ ] jag har tatuering/tatueringar.
[ ] jag älskar chokladdragéerade körsbär
[/] jag tuggar med öppen mun
[ ] mina vänner skulle kalla mig hjärnan i ett uppdrag. (T sa nej)
[x] när människor snackar skit om mig, gör det inte ont.
[/] killar lyssnar oftast på vad jag har och säga.
[x] jag har varit i slagsmål med en tjej.
[x] jag har varit i slagsmål med en kille
[/] jag duschar dagligen.
[x] jag har betett mig som en bitch med mening.
[ ] jag gillar hardcore metal.
[ ] jag gillar country.
[x] jag gillar rap.
[?] jag gillar emo.
[x] jag gillar techno.
[x] jag gillar allt som låter bra!
[x] jag lyssnar på musik som passar in på mitt humör.
[x] jag tänker på en kille.
[x] jag tänker på någon annan kille som inte är min pojkvän (kompisar)


Nej sängen ser hemskt inbjudande ut faktiskt. Jag kan höra dess rop och jag är en svag människa. Ja, så väldigt svag så jag ger efter. Bed, here I come!

Inga kommentarer: