söndag, november 11

Dagens tips

Dagens tips: Smörj in era vinterbleka håglösa kroppar som saknar blodcirkulation med billig hårinpackning. Sounds crazy? Yeah, I know. Does it work? Don't doubt it. Jag använder Sunsilk Care and Repair och den luktar jättegott och huden kändes jättelen efter duschen och sedan smörjde jag in mig med vaseline Aloe vera. Så, jag är redo för... ja, att leva. Eller något.

Men snart ska jag borsta mina gaddar och sova gott hela natten lång. Är det tänkt. Låter ganska bra. Idéen är utarbetad av en sliten Sanna som har gått upp tidigt varje dag i helgen och lagt sig sent. Redo för skola? Nja, inte direkt.
Men jag kommer ha fint hår för det är flätat, så ska bli volym och lockigt imorgon, vågit eller något liknande. Oh, I like!

Jag lyssnar på musik, och småroar mig vid ett dött msn. Får se om min lilla kille ringer när han har slutat jobba. Vilket han borde ha vid det här laget. Annars får jag sova gott ändå. Vi pratade ju förut och till slut blev samtalet ganska långt faktiskt. Från ett kanske till halvtre ungefär och det blev längre än tre sedan iaf.
Och nu i skrivande stund skickade han ett sms. Om att han ringer när han kommer hem. Det låter bra det. Vi kan ju prata en liten stund innan jag måste sova. Imorgon tänker jag gå upp sent. Fast inte för sent heller. Kanske tjugo i sju eller något sånt där. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, något bekvämt i alla fall. Det är jag helt säker på.

Sov gott Sverige!

Inga kommentarer: