fredag, november 16

"Problemet är bara att jag är lite bättre"

En helmysig kväll. Först permanenta vi håret som blev helt okej. Jag ska klippa mig lite imorgon troligtvis så att lockarna kommer fram ännu mera. Som det ser ut just nu blir det så. Dock inte för mycket heller, vill ju inte bli av med längden.
Sedan har vi ätit godis och ostbågar, dessa ljuvliga saker. Vi har sett på Idol, dock lite långtråkigt. Jag stör mig så på Marie, det är hemskt att se henne röra sig. Så jag kan inte alls njuta av hennes framträdanden. Men Daniel och Amanda! Jag säger bara WOW! De är ju helt fantastiska, strålande. Åh vad man blir glad av att se dem. Sedan tycker jag att allt det där med Carola var så onödigt. Visst jag avgudar flera av Carolas låtar och sådär, men jag kan inte med människan. Inte när hon är live och sjunger och när jag måste titta på henne. Nej, usch. Sedan tycker jag att hon Doreen eller vad hon heter i eftersnack är hemskt jobbig också. Så det var en slags mardröm.
Men Fredag hela veckan, det rockade totalt. Hur grymt som helst var det och riktigt riktigt roligt. Så där njöt jag verkligen och skrattade loss. Sjuk humor när den är som bäst. Inte sant?

Imorgon blir det en del pluggning. Fysik, franska och teknik. Det får nog vara allt tror jag. Man ska ju trots allt inte ta ut sig för hårt, utan man måste ju spara lite på krafterna för kommande stunder. Idag hade vi två prov och jag hoppas att det gick bra.

Korv. Vilket ord va? Smaka på det, ordet alltså. Jag tar för givet att alla vet hur en korv smakar. Men det är ett sånt fult ord. Korv. Korv, korv, korv, korv, korv. Hej, jag heter Sanna och jag tycker om korv.

Inga kommentarer: