torsdag, juli 2

Återigen ensam

När man umgåtts med en person nästan konstant i tre dagar blir det rätt tomt när man blir själv sen igen. Visserligen är det mycket skönt att vara själv också, jag gillar mitt egna sällskap. Men tomheten går ej att ignorera.

Idag har jag jobbat, det var kokhett på jobbet och rätt mycket att göra. Efteråt hade jag uppföljningssamtal som gick mycket bra. Jag fick en broschyr om vad alla hamburgare innehåller eftersom jag är kass på det, mycket på grund av att jag själv inte äter hamburgare.
Nu äter jag upp rester som fanns i köket och sedan ska jag ta en snabb dusch och sedan iväg till kusinerna och förhoppningsvis busa&leka och spela spel och bara ta det lugnt. Imorgon kommer Piraten hem, det ska bli skönt att återigen vara två i lägenheten! Det är faktiskt tomt utan henne och om allt går som vi vill så ska vi måla om i helgen, istället för att ha röd fondvägg så ska vi ha en limegrön fondvägg. Men vi måste kolla först så att vi får! =)

Men vilken härlig vecka det har varit hittills!!

Inga kommentarer: