onsdag, juli 8

Shopoholics

Idag var jag och FK på stan, vi var shopoholics. Vi brände pengar på rullande band. Jag köpte ett par byxor och en "luftig" tröja på Cassels, ett svart linne på Lindex, ett svart linne på Gina, ett par svarta tights på Cubus och ett par skor på Din sko. Så nu blir det till att leva på havregrynsgröt och nudlar tills nästa lön kommer ;) Ungefär!
Riktigt härlig dag! Vi åt jättegod mat, med fräsch salladsbuffé och så har vi tagit det lugnt, provat mängder med kläder och pratat om allt möjligt. Vi började dagen med att sola lite på flämslätt, eller FK solade, jag låg med fleecetröja och mjukisbyxor. Men det blev för mycket moln och då kändes shopping mera lämpligt.
Den här veckan är det fullt upp, vilket är bra eftersom jag vill att det ska bli nästa vecka. Ikväll ska jag på allsång med Farmor och kusinerna och igårkväll var jag hos PP och vi åt tacos, marängtårta med bananer och jordgubbar, grädde och glass och tittade på Midsumer Murders.

Nu är det dags att bättra på ansiktet med lite smink innan jag beger mig ner på stan för att träffa släkten. =)

Inga kommentarer: