lördag, juli 25

With the Pirate

Underbar dag med Piraten. Ganska slapp egentligen. Vi var i kyrkan förut, på bibblan, jag lyckades begränsa mig till endast tre böcker medan Piraten släpade hem ett minibibliotek. Bry er inte om att gå till bibblan för det är urplockat ... ;)
Vi har även handlat mat, varit ute och gått, plockat lite i köket och jag har blivit klippt. Väldigt bra klippt måste jag påstå, Hon är så duktig, min lilla pirat. Och ikväll har vi kikat på Nio månader, helt underbar film! Djup samtidigt som den är skitkul! Mycket, mycket sevärd film. Piraten lagade skitgod mat, helt makalöst gott och sedan spelade vi lite kort och åt chokladfondue.

Imorgon blir det tvätt, röjning i köket och tacokväll =) Jag ska dessutom slå päronen en signal och klargöra ett och annat.

Hallon/Stjärnfrukt =) Mums!

Inga kommentarer: