måndag, juli 6

Shopping shopping

Varför går tiden så fort när man har roligt, men så långsamt när man inte har det? Det är väldigt opraktiskt kan jag tycka. Borde det inte vara precis tvärtom?? =)
En vecka kan vara så sjukt lång, särskilt när man är i början av veckan, då känns den som en evighet. Speciellt när man bara vill att det ska bli nästa måndag.

Idag ska jag och M ut och shoppa. Jag ska nog inte shoppa direkt, men alltid kul att vara smakråd och få tiden att gå. Kanske kan jag fynda något på rean om jag har tur =) Om det är något jag gillar så är det sommarrean, egentligen är den nästan bättre än mellandagsrean faktiskt. Sommarrean pågår längre och det är aldrig extremt mycket folk som under mellandagsrean och mer det blir vad det blir.
Det är grått och trist ute idag också, perfekt shoppingväder!

Inga kommentarer: