måndag, juli 27

"Aha, den här blåser inåt"

Tacokväll igår. Hur mysigt som helst. Fem personer i ett nystädat kök med tre såser. Nu är diskbänken full av disk. Men det gör inget. Så fort jag har piggnat till lite så ska jag ta itu med det. Jag börjar inte jobba förrän ikväll. Snart ska jag pallra mig iväg till färghandeln också och hämta färgkartor.
I alla fall, vi proppade i oss taco igår så att det stod härliga till och sedan strögade vi lite i Skara, köpte glass på McDonalds och lyssnade på P1 på hög volym. Jag fattar inte varför alla tittade så konstigt på oss?
Underbar kväll. Kvällens skönaste kommentar stod FK för utan tvekan. Piraten klippte henne innan de åkte och så tar Piraten fram dammsugaren för att suga upp allt hår. FK tar dammsugaren och börjar ta den i slutet av håret och utbrister sedan "aha, den här blåser inåt". Det är rätt ovanligt med en dammsugare som blåser utåt, faktiskt. Åtminstone har jag aldrig stött på någon... än.
Jag tror i alla fall att någon i sällskapet igår har blivit ordentligt blåst ;)


Du är en saga för god för att vara sann
Det är en saga i sig att vi funnit varan

Inga kommentarer: