fredag, juli 31

Fastighetsförvaltaren

Jag känner att en fastighetsförvaltare vill man kunna få tag på 24/7. Jag ringde förut och kom till någon meddelandebox. Jag lämnade ett förvirrat meddelande, som jag vill få svar på innan 17.30 ikväll eftersom färghandeln stänger 18 och vi lämnar stan 17.30 ungefär. Om jag ringer fastighetsförvaltaren, vilket är sällan, då vill jag väl för i helvete inte komma till någon meddelandebox. Så jag vet inte riktigt nu ifall det blir någon ommålning i helgen =/ Ommöblering blir det ju i alla fall, det antar jag att fastighetsförvaltaren inte behöver godkänna. Fast man kan ju aldrig veta så noga...
Det känns som att det är lättare att få tag i Fredrik Reinfeldt än i våran fastighetsförvaltare. Men det är nog bara för att när det är becksvart är det svårt att se ljus.


Jag är lite nervös inför kvällen. Grillning hos Mofaza, V ska med. Godkänd eller icke? Det får kvällen utvisa ;)

Inga kommentarer: