måndag, juli 20

Kycklinggryta - piece a cake

Idag har jag varit i Mariestad, käkat glass i båthamnen, ätit pizza (fy skäms) på någon uteservering och varit och tränat i Skövde. Första riktiga dansklassen på nästan en månad förutom lite smålallande här hemma. Men det är ju inte alls samma sak. En dans med mycket böj i benen och ut med rumpan, svårt att förklara på ett vettigt sätt. Men det kändes i låren och rumpan och knäna och nu även lite i ryggen. Men grymt skönt att verkligen köra ett ordentligt pass! Synd bara att jag jobbar kväll nästa måndag =/

Jag skulle försöka göra kycklinggryta nu ikväll, men det gick åt helskotta. Visserligen var det inget fel på smaken, det såg dock inte alltför roligt ut. Tur att det bara var jag som skulle äta, det hade varit värre ifall jag haft middagsgäster. Men jag såg för mitt inre hur bra det skulle bli. Och så blev det bara skit =/ Men men, jag åt ananas till och det är ju alltid gott =)

Ett litet boktips har jag med. Maken - En förhållanderoman av Gun-Britt Sundström. Jag har visserligen bara kommit 62 sidor in i den, men den verkar lovande.

Inga kommentarer: