fredag, juli 10

Tvätt i stora lass

Min äldsta kusin droppade in på en snabbvisit. Hon begärde kaffe. Vi gick ner på Ica och köpte chokladbiskvier ifrån Gustavssons och nektariner och fikade sedan i mitt kök. Mysigt! Kul att se henne igen =) Nu har hon åkt vidare till Karlsborg för att fiska upp sin kille som är nyss hemkommen till Sverige igen.
Nu längtar jag till vecka 33 då jag och kussen förmodligen ska ut och vandra, lite omjusterade planer visserligen, men det kommer att bli kanon!!

Jag klev upp vid sju imorse och är nu inne på min tredje omgång tvätt =) Well done!
Enda problemet är vad jag ska hitta på ikväll. Min taktik för att få tiden att gå är att göra saker
Dags att fortsätta med tvätten, det enda jobbiga är att torkskåpet är så litet =/ Men jag får skylla mig själv, jag tänker inte ens säga när jag tvättade sist! För jag minns inte ;)

Inga kommentarer: