söndag, november 23

Utan överdrivet skryt

Imorse gjorde jag något jag avskyr, men som behövdes. Jag bytte lakan i sängarna, bådas sängar! Ingen egoist här inte. Det gick faktiskt bättre än väntat. Men jag gillar inte att byta underlakan. De är stora och det blir sällan bra. Påslakan och örngott däremot är jag riktigt bra på alltså! Utan överdrivet skryt ;)
Jag har också plockat ordning på en del kläder och dammsugit i nästan alla rum, inte badrummet och halva vardagsrummet. Men vardagsrumsgolvet är täckt av en massa plast och annat bråte.
Jag ska strax hoppa in i duschen och sedan ska jag göra rent spisen och diska stekpannorna och plocka ordning på mera kläder. Naturligtvis måste jag spela Rollercoaster också, jag har blivit beroende. Vilket min högra tumme får lida för.

Ikväll blir det orientalisk dans i tre timmar. Min rygg kommer att vara död efter det, men det blir roligt! Och veckan som kommer tror jag inte att ett enda danspass går bort, så det blir en tuff vecka, plus en massa plugg. Men jag har faktiskt fått en del gjort nu i helgen och kanske det blir lite till också.

Men nu ska jag skutta in i duschen =)

Inga kommentarer: