torsdag, november 6

Med hattar

Idag på jazzen fick vi dansa med hattar. Det var riktigt kul! Om folk bara visste hur kul det är och det är inte alltid så lätt att hålla koll på hatten, och vissa grejer vi ska göra med fötterna är bara helt psyco. Men det är kul, otroligt kul! Vi har börjat på en riktigt snygg koreografi, kom och kika på öppet hus vettja =) Ni lär inte ångra er!
Dessutom kom mina sneakers idag, kommer nog att kännas konstigt att dansa med dem, jag har liksom vant mig vid att vara utan. Men de är enormt sköna och det är härligt att jag har dem nu! Äntligen!! =)
På teatern fick vi improvisera och göra berättelser. Jag gillar att improvisera, jag och EF var i en mataffär. Vi krockade med "kundvagnarna", vi bråkade, jag grät och så betalade jag. Och allt avslutades med att jag skriker åt en kassörska som inte finns "behåll växeln, jag vill härifrån". Att spela teater är roligt. Och idag har vi haft en jättebra dag i klassen tycker jag allt. Det har varit mysig stämning och såna dagar gillar jag verkligen.

Någon dag framöver är det tänkt att det ska bli pizza med några ur klassen, jag hoppas att det blir av. Fast jag tänkte vara nyttig ett litet tag framöver faktiskt =) Just nu känns det som att jag mår skit inuti, vill hårdträna och äta morötter. Skönt att det blir street imorgon, jag räknar med ett hårdpass! =) Jag hoppas på ett hårdpass!
Men nu måste jag verkligen sova!

Natti natti =)

Inga kommentarer: