fredag, november 21

Ändrade planer

Det har snöat här idag. Det var mysigt när jag och sambon gick och handla. Själva snöandet och att det är vitt ute är mysigt. Men jag gillar inte allting runt omkring. När det blir halt, bilolyckor, extremt kallt, snöbollar och så vidare.
Sambon fick mig att ta in mina skor och en kasse som låg ute på balkongen, tur att hon påminde mig för jag hade totalt glömt bort dem. De har legat där i säkert en månad skulle jag tro.

Mina fredagssysslor har ändrat sig ett antal gånger kan jag säga. Först skulle vi haft Skatankväll, men det gick inte eftersom min syster skulle åka ut till landet i helgen och jobba, men hon skulle varit hemma till åtta i alla fall, men sedan var hon tvungen att åka ut tidigare pga snön och då tänker jag spendera kvällen med pluggning. Och det är inte det ultimata sättet att spendera en fredagskväll på kan jag tillägga :)

Inga kommentarer: