söndag, november 2

Tajming har de alltid saknat

Hej, jag överlevde min kyckling. (än så länge).
Jag kan faktiskt tala om att det var jättegott. Orkade jag titta länge på danskvällen då? Ungefär två timmar, sedan kände jag att jag höll på att slockna i soffan så jag gick och la mig. Jag missade Birgit Åkesson och filmen om Isadora Duncan. Men jag såg en dokumentär om Isadora och så såg jag ABballet av Birgit Cullberg.

Jag fick ett hemskt besked imorse. Vill bara krama om er alla. Och jag undrar varför? Varför slår alla problemen en på samma gång? Varför väljer problemen att komma när någon redan har händerna fulla? När andra saker redan pågår och tar kraft och tid. Då kommer ytterligare ett problem. Säga vad man vill om problem, men tajming har de alltid saknat. Jag hoppas att allt blir bra och att problemen kryper iväg igen, de får gärna lämna alla på en gång också. Om de nu behagar att komma samtidigt. Det gick en stöt genom hela kroppen när sms:et kom. Nu kan jag bara vänta på mer information.
jag tänker på er <3>

Inga kommentarer: