måndag, november 17

De har nog skadat mig

Förut delade jag upp en förpackning med köttfärs. Och det fick mig att längta hem en smula. Mina, något galna, föräldrar är väldigt kreativa, skulle man kunna säga. För att uttrycka det milt. Det är väldigt mysigt på hösten när farsan kommer hem med älgkött som ska malas till köttfärs och packeteras. Något som alla barn borde få uppleva =)
Och jag saknar faktiskt att vara med och arbeta i potatislandet på hösten. De har nog skadat mig, allvarligt.
Så folk som träffar mig kan ju ha lite överseende. Det är inte mitt fel, det är faktiskt mina föräldrars fel!

Nu lagar jag majskolvar till kvällsmat och har en konferens via telefon och känner mig viktig, medan min kära syster slipar byrån för att senare måla den i vitt och få den att matcha vårat sovrum som förhoppningsvis blir snyggt.

Inga kommentarer: