söndag, november 2

Orientalisk dans

Jag och syrran var iväg på Orientalisk dans tidigare ikväll. Det är underbart, det är roligt och väldigt bra för kroppen. Lära sig att använda den på ett bra sätt. Jag gillar det. Det är inte riktigt tribal, men det är bättre än ingenting och det är kul på ett annat sätt. Att dansa är i grund och botten alltid kul, vissa grejer är bara roligare än andra. =)

Efter dansen började jag diska lite grann och sedan kom morfar och vi trixade med våran lampa. Imorgon ska vi köpa glödlampor och se om det funkar. Äntligen ska vi få ljus i vardagsrummet, det kan behövas. Just nu har vi bara en ynka liten spotlight som hänger i gardinstången. Imorgon ska vi även in till Skövde och köpa presenter till de små barnen. Jag hittade en del idag, men jag vill köpa de perfekta presenterna och kände att jag kunde behöva lite hjälp. Men det var mysigt med en stund med T på staden. Jag hade tänkt köpa en väska, men den var slut nu. =( Fast det var väl lika bra det i och för sig.

Jag borde ha gått igenom engelskan ikväll, men jag har inte hunnit det. Får ta en snabbgenomgång innan sänggång. Och disken ska jag göra klart och jag borde äta en smörgås, för det enda vettiga som jag ätit idag är ett äpple och två stekta ägg. Hmm, bad bad bad girl.

ps. det är rachel brice på bilden. hon är grym. :)

Inga kommentarer: