lördag, november 1

Jag avskyr halloween

Ibland är det lite läskigt med matlagning. Speciellt när man tillagar kyckling. Jag vet inte ens om jag vågar äta det. Dessutom blir de så brända, inte alls som jag hade tänkt mig. Fast kyckling är ju ändå kyckling så det ska nog smaka bra ändå. Men det är så svårt att veta när det verkligen är färdigt. Och den får inte vara för saftig heller. Var är min sambo när jag behöver henne?
Det blir lite mysigare än vad jag tänkt mig ikväll. Var nere på ica, köpte lite choklad och mjölk och en gurka också. Fast jag avskyr halloween, numera tänker jag alltid förknippa det med att alla goda godissorterna är slut pga småbarn som går runt och knackar dörr. Tvi vale för er!
Jag var sjukt sugen på de där chokladgrejerna med god toffefee eller nått sånt där inuti, någon slags kola i alla fall. Tror ni att de fanns? Icke sa nicke!

Slå på tvåan klockan åtta ikväll gott folk. Det är tema dans! :)

Inga kommentarer: