måndag, november 17

Skolscen

Idag var vi på Skara Skolscen och tittade på deras uppsättning. De framförde Nicholas Nickelby och det var läskigt bra! Sicka fantastiska skådespelare vi har sett idag, den ena mer imponerande än den andra. Helt otroligt, galet bra var det! Synd bara att det var några som var tvungna att skynda iväg till bussen innan slutet kom.

I alla fall, idag är det en väldigt lugn dag. Jag ska kika hur det ser ut på läxfronten, men jag tror faktiskt att det ser rätt lugnt ut. Men lite historia är väl aldrig fel att göra och spanskaglosorna ska repeteras till onsdag.
Jag sitter i lägenheten alldeles ensam och undrar var min sambo har tagit vägen. Hon skulle visserligen köpa färg efter skolan, men hur lång tid får det ta? Man undrar ju.


Jag har väl inte alltför mycket på skallen idag. Jag ber allra ödmjukast om ursäkt för ett urtrist och totalt meningslöst blogginlägg. =)

Inga kommentarer: