fredag, november 21

Fritid??

Ibland får jag en känsla av att lärare inte tror att vi har någon fritid. Att det enda vi lever för är att göra deras läxor som de ger oss. Nu är det ju inte riktigt så.
Jag kom precis på också att min spanskabok förmodligen ligger kvar i skåpet, vilket inte är så lysande med tanke på att vi hade lite glosor tills på måndag. Men jag tror att jag kan de flesta, eller jag hoppas på det. Jag får ägna kvällen åt en del studier, så enkelt är det.
Vi hade matteprov och sedan var skoldagen slut för mig. Och det var inget toppenslut kan jag tala om. blääää =(

Imorgon är det öppet hus, vi ska ha två danslektioner, en i jazz och en i street. Det blir nog kul, det är bara att ignorera alla som tittar på oss och göra som vi alltid gör. Dansa =)

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen med en bok, Enkelt förflutet, som handlar om Islam bland annat. Den verkade väldigt intressant. Fast det känns troligt att jag somnar en smula...

Inga kommentarer: