lördag, november 22

Take it easy

Relax. Take it easy. Dagens motto, men det var få som verkade ha samma. I vissa situationer blir det så uppenbart vilka man trivs med och vilka man trivs mindre bra med.
I alla fall, just nu halvligger jag i sängen och har lite huvudvärk och är lite hungrig. Jag har inte riktigt bestämt mig för dagens mat, men det lutar åt pannkakor. Medan jag bestämmer mig knaprar jag på russin och intalar mig själv att det inte blir någon glass till efterrätt.
Jag har blivit spelberoende också. Igår testade jag spelen på Märta och har sedan dess utvecklat ett beroende. Det är inget jag är stolt över, men det är så saker och ting har blivit.

Jag har faktiskt varit lite duktig nu på eftermiddagen och är nästan klar med engelskaöversättningen, bara några småord som ska kollas upp mer ordentligt och jag har börjat på hemprovet i matte. Blir nog lite mer sedan och så imorgon. Jag tror inte att jag orkar åka någonstans ikväll. Jag känner mig helt mör i hela kroppen. Förkylningen är kvar och dagens ansträngningar underlättade inte kan jag säga.

Trevlig kväll =)

Inga kommentarer: