måndag, april 6

Vinterbild

Jag hittade en mysig bild på farsans data. Det är vårat ena hus ifrån en vinkel sett. Fast nu är det inte så mycket snö kvar dock.
Idag har varit en rätt slapp dag, mycket mys med hundarna och ut och gå med dem. Och så har jag nästan läst ut En sorts kärlek. Usch! Den är jättegripande, men väldigt jobbig också för den är beskrivande, väldigt beskrivande. Jag hoppas att jag aldrig kommer att hamna i den situationen, fast om jag skulle det, så hade jag hellre varit Carmen än Sten. Carmen har bröstcancer och Sten är hennes konstant otrogne man.

Men imorgon ska jag och mamma in till stan. Vi ska åka tidigt på morgonen och sen ska vi till sjukhuset, jag ska träffa dietisten för att kolla hur det går med min glutenintolerans och ställa eventuella frågor. Mamma har tagit ledigt imorgon och på onsdag =)
Och jag skulle behöva hitta ett litet fint linne till påskafton, för jag glömde totalt bort att packa ner något fint att ha på påskafton, det är nästan bara myskläder i min väska, förutom ett par finare jeans och ett par glansiga tights och en kjol. Jag får vara kreativ och slänga ihop något.

1 kommentar:

Pauline sa...

Du får hälsa dina päron så gott ifrån mig!! <3