måndag, april 13

Mys med en hund

Igår stack jag till PP. Hon hämtade mig vid kyrkan med moppen. Låg och pratade en stund innan vi sov. Klev upp vid nio idag och åt frukost och sedan gjorde vi oss i ordning och sedan åkte vi en tur på moppen och sedan skjutsade hon mig till bussen. PP har gjort om sitt rum och det är skitsnyggt, inte riktigt klart än, men det kommer att bli kanon tror jag!
Fick vänta en stund på bussen inne i stan, men det gör inget. Jag läser en jättebra bok just nu, Höga klackar. Väl hemma släpade jag väskorna uppför trappan och pratade med sambon i telefon en stund och sedan bar jag upp cykeln ifrån källaren och gav mig ut på en tur. Sedan kokade jag gröt och nu har jag fört över bilder ifrån lovet till datorn och snart ska jag slänga mig i duschen. PP kommer hit sen och Sambon kommer senare ikväll.


Inga kommentarer: