onsdag, april 8

jag-mår-bra-kväll

Killar ska inte ha för ljusa jeans. Det är faktiskt inte fint! Vilket jag, VB och I var rörande överens om. Vilken härlig kväll vi har! Skratt i mängder, TP, prat om allt möjligt och kladdkaka och mjölk. En riktig jag-mår-bra-kväll! Såhär kul har jag inte haft på länge och en massa gemensamma minnen att skratta sig halvt fördärvade åt. Jag diggar de här tjejerna otroligt mycket och vi ses sällan och jag har tvärr inte jättemycket kontakt med dem, men ändå, varje gång vi ses så har jag skitkul och jag mår så jäkla bra av deras sällskap! Saknar faktiskt högstadietiden med dem, otroligt mycket inser man kvällar som den här. Hur mycket delar vi egentligen inte? När man börjar rota lite i minnesskafferiet.
Det enda läskiga är när man går tillbaka i tiden och upptäcker att man varit svag för samma kille i över tre år, ja, det är nog tre och ett halvt år minst. Lite oroväckande att man inte kommit längre. Det är väl det som är det jobbigaste, med tonårens första riktiga kärlek. Att den sätter sina spår.

Nu måste jag sova, ska kliva upp tidigt imorgon bitti för att åka med pappa in till stan. Ska träffa M&M. Ser fram emot en heldag med dem! =)

Inga kommentarer: