tisdag, april 28

Tropical

Jag måste komma på ett smidigt sätt att ta mig upp ur sängen på. Tanken var att jag skulle kliva upp vid sju, det blev snabbt halvåtta, sedan åtta och slutligen klev jag upp halvnio. Och det var inte det att jag desperat behövde sömn. Men jag gillar helt enkelt min säng för mycket. Jag hade somnat helt klart innan halvelva igår, kanske redan vid tio.
Det här måste ordnas upp.
En fantastisk frukost har jag ätit också, majsbröd, ost, tropisk juice och kiwi =) Kan det bli bättre?
Snart ska jag ta cykeln till skolan, hjälpa en kompis med lite plugg, käka lunch och sedan ha idrott och sedan svenska och så hem. Dock jobbar jag fyra timmar ikväll. Känns lite nervöst, det var så väldigt länge sedan. Men det ska nog gå bra =) Jag hoppas på det i alla fall! Börjar fem, så jag hinner hem emellan, det känns skönt =)

Ha en bra dag! =)

Inga kommentarer: