onsdag, april 1

Ljus på toaletten

Jag har läst två av tre böcker böcker ikväll. Det fina vårvädret gjorde att jag var tvungen att läsa om triologin om Colette och Art. Åtminstone snabbläsa igenom dem, så jag har hoppat över allt överflödigt och bara läst mina favoritsidor, som visserligen är nästan alla. I alla fall större delarna av båda böckerna. Och i slutet på den andra kunde jag inte hejda mig själv och ögonen tårades.

Vädret har varit på topp idag och jag har ätit glass och suttit på balkongen och njutit av solen. Sambon och jag var ute och gick förut och det var hur skönt som helst. Dessutom har vi nu återigen ljus inne på toaletten. Imorse när jag klev upp så funkade inte lampan och vi hade en hemma så vi bytte nu på eftermiddagen och då funkade inte den. Så vi köpte en ny förpackning glödlampor och då fungerade det. Och så åt vi god middag.

Imorgon börjar jag åtta istället för nio, vi börjar morgonen med dans, en extrainsatt streetlektion. Kan morgonen få en bättre start? Nej, jag tror inte det!

Inga kommentarer: