torsdag, april 30

Mardröm

Jag vaknade ungefär tio över tre inatt och hade ont i magen och hade drömt en mardröm om att mina anteckningar var jättedåliga och att jag missat en massa frågor och att en massa frågor var svårtydliga. Och halvvaken/halvsovande försökte jag lösa det där genom att diskutera med mina klasskompisar, som naturligtvis inte befann sig i mitt sovrum tio över tre inatt. Åtminstone inte vad jag vet om. Jag kan tala om att det är en rätt jobbig situation.
Men jag hoppas att mina anteckningar duger i det riktiga livet. Ägnade ju hela kvällen åt dem trots att jag nästan var klar.
Så idag ska jag gå till bibblan och skriva ut 11 sidor och hoppas på att jag lär mig allt under helgen. Vilket jag absolut har tänkt göra!

Vädret är kanon idag så jag trotsar allt som säger att benen måste vara bruna och nyrakade och går ändå i kortbyxor till skolan. Fast det kanske är bäst att jag går innan jag hinner ändra mig i sista minuten. Smörjt dem har jag gjort ungefär tjugoåttatusen gånger nu på morgonen. Fast å andra sidan, vem fan ska bry sig om mina ben? Alla har väl egna ben att bry sig om!

Hoppas alla får en bra valborg, jag vet fortfarande inte riktigt var jag ska hålla hus. Det står mellan grillning och eld och grillning och eld. På två olika platser och med olika människor. Men på varje sida finns någon äldre släkting och ett kusinpar. Vi får se vad som vinner sedan ;)

Inga kommentarer: