fredag, oktober 31

Som en blodsugande mygga

Nu ska jag strax hoppa in i duschen! :)
Jag tror att jag har bestämt vilken mobil jag tänker låta ingå i mitt liv. Snabba beslut, det är sånt vi gillar. Inte sant?
Idag har varit en lugn och slapp dag ute på landet. Vi var ute i stallet, fikade i höet, hoppade i höet, kikade på film och bara tagit det lugnt. Och dagen avslutas med taco och mys framför teven med sambon och en av hennes tjejkompisar.

Föresten kommer det ett inlägg om Cosmonight snart och några bilder troligtvis imorgon. Då jag tänker vara osocial och tråkig, alldeles ensam hemma i stan. Det kändes som att det kan behövas.

Efter ett samtal med en av de bästa jag vet, längtar jag oändligt mycket till jullovet. Det finns en del spännande människor som jag vill träffa och prata med. Och jag saknar att ha hela familjen samlad och mysa med hundarna.
Men som sagt, nu måste jag duscha innan jag förgås. Jag är allergisk just nu, och känner mig ungefär lika fräsch som en blodsugande mygga.

På återseende.

Inga kommentarer: