tisdag, oktober 28

Dark hair

Jag är alltså numera väldigt mörkhårig. Vilket hittills har fått varierande respons från omvärlden. Jag har inte ännu bestämt mig riktigt hur bra jag tycker att jag passar i det hela. Men det är alltid kul med lite variation. =)
Färgen i sig tycker jag om. Men jag måste nog bara vänja mig vid det hela och sedan kommer jag säkert att gilla det. Mitt hår var i stort behov av en färgning.

Jag borde plugga nu och ta itu med disken, men jag drar verkligen ut på det. Inte för att jag har något hysteriskt kul att göra, men jag är seg idag (liksom de senaste dagarna). Jag hoppas att min vän dyker upp till eftermiddan/kvällen. Lite sällskap vore inte fel. Fast jag är nog inte ett så roligt sällskap är jag rädd.

Vad har gått fel när människor inte ens kan hälsa? När de inte ens kan bjuda på ett ynka litet hej?


Inga kommentarer: