torsdag, oktober 9

Let's make the best of it

Det ser blött ut ute....
Vilket betyder att då kan jag kanske inte använda mina mysiga stövlar. Fast jag vill ha dem. De ökar min mysiga höstkänsla.
I alla fall, jag har precis ätit två av mina frallor som jag bakade igår och en banan. Inte dumt alls. Frallorna blev ganska goda ändå faktiskt, trots att jag inte förväntade mig det. Och det känns extremt skönt att jag tog hand om middagsdisken igår innan jag gick och la mig. Nu på morgonen gjorde jag dessutom referatgrejen i svenskan. Så ikväll behöver jag öva på engelskaglosorna och jobba vidare med powerpointen så vida jag får mejlen med infon.

Helgen är snart här och då kommer Vb hit! Hela vägen från Skåne. Vad vi ska göra är ganska oklart, men jag tänker mig något i stil med att jag helt enkelt visar det som är sevärt. En tripp till Skövde är ju inte helt omöjligt heller. Men vi får ju se vad den unga damen i fråga själv önskar uppleva.

Igår kunde jag och sambon dessutom konstatera att jag inte är så uppdaterad som jag brukade vara. Jag lyssnar knappt på ny musik, för jag lyssnar ju nästan aldrig på radio. När vi varit ute och dansat har jag hört en del nya låtar. Och jag tittar knappt på teve, så jag hänger inte direkt med där heller. Däremot utökar jag ständigt mitt förråd med Kvarteter Skatan klipp. Just nu finns det bara tre program som kan få mig att slå på våran lilla teve.
Gossip girl
Morgonsoffan
Parlamentet
Det är i princip de program som jag vet går. Och så Grey's då. Det tittar ju sambon på som en liten galning. Stjärnor på is skulle jag kunna tänka mig att titta på, men på ryktesvägen har jag hört att det inte är lika bra som man trodde. Ah, vi får väl se om jag hinner kika på något avsnitt.
Nu ska jag föna håret lite grann och slappa vidare. Det är en timma kvar tills jag måste gå till skolan. Let's make the best of it.

"Han skrev 'I'm the best fuck the rest'. Den andra var mer ödmjuk, mer 'The rest is best, fuck me'."
nått sånt där var det

Inga kommentarer: