torsdag, oktober 16

Kräkas

Jag är trött. Men imorgon är det fredag och sedan helg, sedan en vecka i skolan och så äntligen lov. Fast det är lite läskigt hur fort tiden går. Det känns som att gymnasietiden bara kommer att segla förbi.
Och jag är väldigt skoltrött, fast ändå inte. Bara på alla läxor som kräver tid och engagemang och kraft som jag inte riktigt vill ge. Just nu känner jag bara för att kräkas på allt, men det känns som att om jag gör det så kommer jag bara att kräkas och kräkas och kräkas. Ingen bra idé!

Nej, nu får det bli knäckemackor med smör och hushållsmedvurst och lite kemiförhörning av sambon och jag hoppas på en tidig sänggång ikväll för jag känner mig sliten.
Men som slut på ett ganska trist inlägg så kan jag tillägga att mitt knä som krånglade tidigare i veckan känns mycket bättre och imorgon ska vi dansa street =) Och att få dansa i skolan med fantastiska lärare gör att läxorna är värt det.

det handlar om att prioritera
och innerst inne har jag nog gjort det

Inga kommentarer: