måndag, oktober 13

Som höstlöv

Det känns alltid mycket bättre när man berättat det där som ligger och skaver i kroppen. Det där man oroar sig för och som drar ner nivån på ens humör med 167 procent. Och som man först tänker att man inte vill berätta och sedan gör man det och så mår man mycket bättre och obehagskänslorna man tidigare gick och bar på flyger iväg som höstlöv i en kylig höstvind. När man sedan pratat i telefon med underbara och vackra människor, ja, då mår man extra bra! =)
Det ska naturligtvis inte hamna i skuggan att jag tuggar Extra for kids vilket gör det lätt att blåsa bubblor, särskilt om man slår på stort och tar två tuggummin. Då blir det kalas!

I veckan ska jag gå på Fs konstutställning här i staden och på söndag ska jag hämta tavlorna också. Vad kulturell jag ska känna mig! Bara jag inte råkar göra sönder dem. I lördags välte jag omkull ett av våra snyggaste glas. Ja, det gick sönder. Och det går så fort, har ni tänkt på det? Ibland hinner man inte ens försöka att rädda det.

disk&tvätt&plugg at once

Inga kommentarer: