tisdag, oktober 21

VA FAN ÄR DU DUM I HUVVET ELLER?

Igår på kvällen var vi några smarriga tjejer som försökte få niorna intresserade av estet. Jag kan säga såhär, att har man inte med estet på sin ansökan är man totalt dum i huvudet. Vi hade väldigt kul under tiden, för det mesta. Och vi fick glida runt i varsin fin t-shirt med estetloggan.

"Har du funderat på att söka Estet?"
"Nej"
"VA FAN ÄR DU DUM I HUVVET ELLER???"

Och vad har hänt idag då kanske någon vilsen liten själ undrar?
Jag har haft datakunskap och lärt mig en hel del om Excel och sedan hade vi rast och så jazzade vi nere i källaren. Det var väl inte min bästa dansdag, men det är ju alltid kul med vår klass att dansa. Och pannkakor till lunch säger väl det mesta. Sedan bytte jag till mjukisar från mina chockrosa tights och sedan letade vi rätt på tjejorna och dansade lite i källaren igen. Mest street! Alla som inte prövat på det borde verkligen göra det. Det är verkligen bland det bästa man kan göra här i livet.
Sedan fick vi titta på Mops genrep. Jag säger bara en sak WOW!!! De var så jäkla duktiga, jag tycker bäst om rocklåten, minns inte riktigt vad det heter, men ljuset var rött då i alla fall =) Rock'n'roll is the shiet.

"Häxkalops på måndag. Jaha, då försvinner ***** tills dess."
Lite läskigt att hon inte var i skolan igår ;)


*senare ska vi titta på film*

Inga kommentarer: