onsdag, oktober 29

Ps. I love you

Nu ska jag strax gå till bussen som ska ta mig till en annan stad och ifrån den staden ska jag ta ett tåg som tar mig till ytterligare en stad, en mycket större stad. I den staden ska jag spendera natten :)
För ikväll är det äntligen, COSMO NIGHY BY MANGO. =)
Något litet kort ska jag försöka ta och så kan jag visa er stackars satar som inte ska dit hur det hela var. Vi hoppas ju förstås att det är kul, jag och A är båda lite spända.

Dagens tips är att läsa Ps. I love you. Själv tänker jag försöka titta på filmen snarast. Boken är i alla fall väldigt mysig och härlig och jag har kommit på mig själv med att småskratta x antal gånger under lässtunderna.

Men nu måste jag fixa håret. Det blir nog tomt här några dagar framöver, jag ska ut på landet och vara hästvakt med min sambo. Och under hela lovet har jag bara spenderat en natt hemma och det kommer att fortsätta i den takten. Är det detta som kallas 'att ha ett liv'?

Inga kommentarer: