fredag, oktober 17

Diss&Hiss

Brandlarm och bränder är inte kul. Det dissar jag idag! Jag är väldigt trött på det. Och jag gillar speciellt inte när brandlarmet går, man måste ut, saknar skor och det är blött på marken. Dessutom gillar jag inte att jag ska sätta mig på bussen snart. Jag är så sjukligt trött, vill bara krypa ner i sängen och sova bort hela kvällen fram tills Robins börjar.

Det jag däremot hissar är dagens lektion i street! Fy fan vad kul vi har det!!!! Och vi har världens bästa lärare, härlig musik och mysig grupp. Och när våran lärare pushar oss, skriker "mucka" "va sexiga" och allt annat, så vill man bara leverera, man vill bara ge allt vad man har och allt som man kan ge och bara dansa tills allt runt omkring stannar. Känna rytmen i blodet, känna hur ens kropp utför rörelserna. Det viktigaste är inte att de blir korrekta, det viktigaste är att man har kul! :)
Dessutom vill jag hissa Euroshoppers hushållsmedvurst också, den på ett majsbröd eller en knäckemacka är inte dumt alls. Fast jag har ett problem, jag är lite hungrig men jag orkar inte käka. Det är nog höjden av trötthet och ett jävla dilemma kan jag tala om för er som är tillräckligt intresserade för att bry sig.

Trevlig helg!
Missa inte Robins, 21.00 SVT1 =)

Inga kommentarer: