söndag, oktober 11

Vem vet?

Pluggningen går inte alls så bra. Jag vet inte alls vad jag ska skriva på min filmrecension om Ali. Jag orkar inte riktigt ta mig an uppsatsen mer nu... =/ Jag sitter och lyssnar på musik istället, Sister Hazel, Dashboard Confessionals och Milow och begraver mig i massa minnen.
Jag borde ta mig i kragen och göra något vettigt. Men kommer nog bara att sega runt tills det är dags att gå till dansen och kvällen kommer jag säkert att slösa bort på något annat oviktigt. Kul att man känner sig själv så bra =)

Eller så gör jag inte som jag förutspår. Jag kanske går och ställer mig och diskar nu och sedan dammsuger jag golvet, sorterar all nytvättad tvätt och läser vidare om Jane Austen tills det är dags att gå till dansen och kvällen kanske jag tillbringar med min bok. vem vet?

Inga kommentarer: