måndag, oktober 5

Man känner att man lever

JAG ÄR SLITEN!! Två timmars dans, först jobba djupt, böja ordentligt på knäna och ha tyngd och attityd och sedan ner på golvet och slänga med håret hit och dit. Ja, jag är sliten. Jag har ont i nästan hela kroppen. Det är lättare att nämna de delar där jag inte känner nått än de delar där jag känner nått.

Kikar lite på Roast på Berns innan jag ska gå och kollapsa i sängen. Men nu är det slut. Bertan var med, alltid trevligt att se honom på teve och inte bara i verkligheten ;)
Ska få mig några timmars sömn nu, imorgon ska jag upp och starta dagen med lite dans, för omväxlingens skull =)

Sleep tight! Jag kommer nog att slockna som en bebis! På tal om bebisar så skickade M en bild på deras bebis som ploppade ut igår och hon är bedårande, min lilla syssling! Precis som jag visste att hon skulle vara =)

Inga kommentarer: