lördag, oktober 10

J.Austen

Sitter helt försjunken i Jane Austens liv just nu och har så gjort i lite drygt en timma. Tänkte ta en liten paus nu och diska. Men det är väldigt intressant! För mig var hon en oerhört stor och betydelsefull person som betyder mycket för mig litterärt sett. Genom att läsa om henne känns det som att man förstår hennes böcker nu på en helt annan nivå.


Ska på medarbetarsamtal på jobbet sen också, man skulle ha fyllt i några papper tills dess, lättare sagt än gjort. Man ska gradera sig själv på lite olika saker och det är skitsvårt! Jag vet inte riktigt hur jag ska gradera mig själv. Man vill inte överdriva, men inte heller underdriva, utan man vill gradera sig själv rätt. Vi får väl se om jag lyckas med det, ska vara där 13.30 så går väl hemifrån ungefär vid 12.50 skulle jag tro. Det gäller att vara där i tid. =)

Inga kommentarer: