onsdag, oktober 7

I miss them

Träffade pappa ikväll. Underbart! Jag älskar min familj, de är bland det bästa jag har. Utan tvekan!! Vad det än är så tycker jag att lite umgänge med dem muntrar upp. Att åka upp på höstlovet ska bli helt underbart. Jag vet att det kommer att göra mig gott. Jag skulle kunna åka upp dit och äta middag med dem varje dag, sitta med dem framför teven, gå ut med hundarna och inte göra något speciellt. Men bara att vara med dem skulle vara tillräckligt. Att ha seriösa samtal, kunna prata om vad man känner för, retas och vara sig själv till 1o00 procent. Det är grejer det.

Att flytta ifrån mina föräldrar var inget misstag, jag började på en resa och det kan vara något av det bästa jag gjort för mig själv och min egen utveckling. Men det betyder inte att jag inte saknar dem så inihelvete...

Inga kommentarer: